Informasjon om medlemskap i Gandsfjord Karateklubb

Klubben bruker et medlemssystem støttet av Idrettsforbundet. Det heter Idrettens medlemssystem (IMS). Det kan lett forveksles med «Min Idrett» som det er linker til fra Idrettsforbundets hjemme sider.

For medlemmer under 16 må en foresatt stå for registreringen og oppfølging av medlemskapet. For å logge på må man være registrert i «Idrettens ID». Hvis man ikke har det så blir man ledet gjennom det ved førstegangs registrering.

Informasjon her: https://www.idrettsforbundet.no/digital/idrettens-id/

Kontingent betales for 6 mnd av gangen, ved starten av vår semester og høst semester.
Medlemssystemet sender ut faktura automatisk til eksisterende medlemmer.
Hvis man ikke kan betale via faktura så kan vi ordne andre betalings måter.

Nye Medlemmer

Gå til denne siden og start innmelding. Hvis det er nødvendig så må medlemmet eller en foresatt opprette en «Idrettens ID» først. Etter registrering kan man betale kontingent, som i en nett butikk.

Eksisterende medlemmer / Oppdatere egen informasjon

Vennligst sjekk egne data hvert halvår.

Gå til denne siden og logg på med «Idrettens ID». Sjekk at email adresser, telefon nr og navn på medlem og foresatte stemmer.

Betale medlemskap for eksisterende medlemmer

Faktura sendes automatisk. Normalt i Januar og i August. Faktura kommer direkte inn i Nettbanken for de som har e-faktura. De som ikke har det får en mail med faktura.

Mailen kommer fra avsender «Gandsfjord Karateklubb» med «noreply@nif.no» som email adresse. Emnet er «Betalingsinformasjon fra Gandsfjord Karateklubb»

Melde seg ut av klubben

Medlemmet kan abryte medlemskapet fra denne siden:

Grasrotandelen

For de som tipper via Norsk Tipping, oppfordrer vi til å registrere klubben som Grasrotmottager.

Det koster ikke noe og tar ikke av det man vinner.

Dere finner oss her: