13.
5:45 p.m.17:45

JULEAVSLUTNING M/BOWLING, 13. DESEMBER

Fredag 13. desember kl. 17:45 – 19:15 blir det felles juleavslutning for alle av klubbens medlemmer.

Vi møtes på Lucky Bowl Sandnes, Hanaveien 17, 4327 Sandnes kl. 17:45. Klubben dekker utgiftene i forbindelse leie av bowling-baner og sko. Merk: Tigrene må ha med en foresatt.

Bindende påmelding på skjema i treningslokalet. Begrenset med plasser (maks 48 deltakere).

Påmeldingsfristen er onsdag 04.12.2019.

Etter bowling tar ungdommen og voksne turen videre til Egon i Sandnes (kl. 19:45) hvor det blir felles bespisning for egen regning.

11.
5:30 p.m.17:30

FELLES JULETRENING FOR BARN, 11. DESEMBER

Det blir felles juletrening for alle barn (5-11 år) på onsdag 11. desember klokken 17:30. Det blir en felles trening for alle på Tigerparitet og Juniorpartiet. I denne forbindelse er alle foreldre, venner og bekjente velkomne til å delta på treningsøkten. Av erfaring synes barna det er kjekt at familie eller venner er med og prøver karate.

Gjør dere klare for en riktig gøyal trening!

Dette blir den siste offisielle treningen før jul.

7.
9:00 a.m.09:00

Gradering!

Det blir for juniorer (7-11 år), ungdommer og voksne på lørdag 7. desember.

Det vil bli delt ut informasjonslapp på trening.

Gradering for junior starter 09.00.

Påmelding til gradering skjer via påmeldingsliste som henges opp i treningslokalet.

okt.
19.
til 20. okt.

Treningssamling - Av Kvinner, For Kvinner

• Google Calendar ICS

Vi vil invitere alle kvinner og jenter fra og med 13 år til en morsom og lærerik samling lørdag 19. og søndag 20. oktober. Det vil bli variert trening med alt fra sparring og selvforsvar til tøying og bodycombat. Samlingen er åpen for alle kvinner som trener fullkontakt karate.

Vi ønsker å skape et samlingspunkt for jenter og kvinner innen fullkontakt karate og målet er å arrangere en samling som kan bidra til økt samhold og rekruttering blant kvinnelige karateutøvere i Norge.

Under samlingen vil det være flere kvinnelige instruktører. Dette for å få frem mangfoldet innen karate og samtidig få frem hvor mange dyktige instruktører vi har i Norge.